Zbudujmy wspólnie
Twoją pierwszą aplikację Java!

W tym programie nauczysz się jak zbudować aplikację Java od początku krok po kroku!
Na start będziesz potrzebować bardzo mało programistycznej wiedzy.
Nie musisz znać nawet Javy!

Zrealizujesz przykładowy projekt, który można dodać do portfolio i pochwalić się w CV.

Spełnij marzenia o wysokich zarobkach, pracy zdalnej i zapewnij sobie stabilną pozycję na rynku pracy na dekady!

Modułów
Lekcji
Spotkań live

Dlaczego warto dołączyć?

Dzięki temu programowi:

W ramach programu otrzymasz:

Bonusowe materiały:​
  • BONUS Gotowy kod aplikacji 
  • BONUS Materiały do powtórek
  • BONUS Zadania do samodzielnej realizacji – z automatyczną weryfikacją wyników 
  • BONUS Licencja na Intellij Idea 6 miesięcy 100 $ = 394 PLN 
  • BONUS Nagranie webinaru – Szkolenie Docker (wirtualizacja, obrazy i kontenery) 99 PLN
  • BONUS Nagranie webinaru – Co trzeba umieć, żeby dostać pierwsza prace jako programista (+przykładowa aplikacja) 99 PLN
  • BONUS Nagranie webinaru – CV Programisty 99 PLN
+ DODATKOWO:
  • BONUS Dostęp do społeczności kursantów BEZCENNY
  • BONUS Projekt grupowy – pomoc w doborze grup i rozpoczęciu wspólnego projektu BEZCENNY

Ale to nie wszystko. Tylko w tej edycji Java Od Podstaw spotkasz się ze mną aż sześć razy na webinarach na żywo!

W czasie spotkań pogłębimy zagadnienia poruszane w programie i odpowiem na wszystkie Twoje pytania.
Nie przejmuj się jeśli nie będziesz mógł wziąć udziału w spotkaniu na żywo – nagrania zostaną zapisane.
WARTOŚĆ WEBINARÓW TO 1194 PLN, a Ty dostajesz je w tej edycji GRATIS!

Kim jest Twój trener?

Tomek Woliński

  • Programista i przedsiębiorca.
  • Absolwent informatyki na Politechnice Gdańskiej.
  • Z komercyjnym programowaniem
    związany już od kilkunastu lat.
  • Trener programowania.
  • Bloger od 2016 roku.
  • Podcaster.
  • Prywatnie mąż i dumny podwójny ojciec.

Opinie uczestników programu

Marcin Szornel

5/5

Program Java Od Podstaw podtrzymał i nadal podtrzymuje moje zainteresowanie nauką Javy.

Często jak sobie „grzebie” w kodzie lub coś tam próbuję pisać – zdecydowanie się podpieram wiedzą Tomka.

Teraz piszę swój programik i wykorzystuję sposób, jaki zaprezentował Tomek w rozdziale 11, który jest zdecydowanie najlepszym punktem Waszego programu (oczywiście dla mnie).

Paweł Puszka

5/5

Na wstępie chciałbym podziękować Wam za ten kurs. Jest całkiem inny niż to z czym miałem do tej pory do czynienia. Można powiedzieć, że jest nowatorski. Format tego kursu niejako zmusił mnie do zapoznania się z technologiami, które wcześniej traktowałem po macoszemu, a okazują się bardzo przydatne (wręcz niezbędne) w pracy programisty. Mam na myśli przede wszystkim GIT’a, Maven’a, a także JUnit.

Podoba mi się sposób komunikacji poprzez grupę na Discord, duża ilość filmików instruktażowych i wpisów na blogu.

Ale największą korzyścią, która skusiła mnie do uczestnictwa w kursie jest możliwość zrealizowania grupowego projektu. A to przecież w takim reżimie wszyscy będą uczestniczyć w swojej przyszłej pracy.

Podsumowując, Wasz kurs wyróżnia się na tle konkurencji całkiem innym podejściem do sposobu przekazywania wiedzy, jak dla mnie jest niemal idealny i cieszę się, że jestem jego uczestnikiem.

Piotr Łyszkowski

5/5

Tomasz z wielkim entuzjazmem dzieli się swoją wiedzą. Współpraca jest na wysokim poziomie i można powiedzieć, że serwis również.

Tomek zebrał wokół siebie grupę osób pasjonujących się programowanie.

Cieszę się, że należę do tej grupy.

Zastanawiasz się czy ten program jest dla Ciebie?

Java Od Podstaw jest dla Ciebie jeśli:

Java Od Podstaw NIE jest dla Ciebie jeśli:

Jeśli mógłbyś dostać pracę jako Junior Java Developer,
to ile byłoby to dla Ciebie warte?

Standardowa cena tego programu z bonusami wynosi 1690 PLN, ale dołączając w tej edycji, otrzymasz dostęp do Javy Od Podstaw za jedyne 497 PLN. Postanowiłem obniżyć cenę, żeby jak najwięcej osób mogło dołączyć do programu.
Moją misją jest to, by pomóc Ci nauczyć się programowania, tak by móc na tym zarabiać. Wiem też, że wtedy wrócisz do mnie po więcej. 🙂

Co zawiera program?


AGENDA
  • Lekcja 1: Intro
  • Lekcja 2: Plan gry
  • Lekcja 3: Wprowadzenie do programu – jak będziemy pracować?
  • Lekcja 4: Twój pierwszy program – aplikacja 'Hello World’
  • Lekcja 5: Kto jest Twoim instruktorem?
  • Lekcja 6: Praca domowa
  • Dodatek: Discord – jak korzystać?
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Co to jest Java, JDK i JRE?
  • Lekcja 3: Instalacja Java
  • Lekcja 4: Cykl życia aplikacji: kompilacja oraz uruchomienie
  • Lekcja 5: Zintegrowane środowisko programistyczne (ang. IDE)
  • Lekcja 6: Struktura przykładów i jak z nich korzystać
  • Lekcja 7: Podsumowanie
  • Lekcja 8: Praca domowa
  • Dodatek: IntelliJ IDEA
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Zmienne
  • Lekcja 3: Stałe
  • Lekcja 4: Typy proste
  • Lekcja 5: Zakres zmiennych
  • Lekcja 6: Konwersje typów prostych w Javie
  • Lekcja 7: String
  • Lekcja 8: Operacje na stringach
  • Lekcja 9: Podsumowanie
  • Lekcja 10: Praca domowa
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Metody
  • Lekcja 3: Metoda main
  • Lekcja 4: Operatory arytmetyczne
  • Lekcja 5: Operatory relacyjne
  • Lekcja 6: Operatory logiczne
  • Lekcja 7: Operatory przypisania
  • Lekcja 8: Pierwszeństwo operatorów
  • Lekcja 9: Porównywanie stringów oraz inne podstawowe operacje
  • Lekcja 10: Podsumowanie
  • Lekcja 11: Praca domowa
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Bloki kodu
  • Lekcja 3: Instrukcje warunkowe
  • Lekcja 4: Switch
  • Lekcja 5: Pętle
  • Lekcja 6: Niestandardowe przebiegi pętli
  • Lekcja 7: Podsumowanie
  • Lekcja 8: Praca domowa
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Komentarze i samodokumentujący się kod
  • Lekcja 3: Clean code
  • Lekcja 4: Debugowanie
  • Lekcja 5: Testowanie
  • Lekcja 6: Testy jednostkowe Java
  • Lekcja 7: Git – pierwsze kroki
  • Lekcja 8: Git – podstawowe operacje
  • Lekcja 9: Git – praca ze zdalnym repozytorium na przykładzie GitHub
  • Lekcja 10: Code review
  • Lekcja 11: Code review – przykładowy pull request na GitHub
  • Lekcja 12: Maven
  • Lekcja 13: Podsumowanie
  • Lekcja 14: Praca domowa
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Co to jest OOP?
  • Lekcja 3: Klasy i obiekty
  • Lekcja 4: Referencja i zmienna referencyjna
  • Lekcja 5: Przekazywanie parametrów przez wartość
  • Lekcja 6: Konstruktory, tworzenie obiektów
  • Lekcja 7: Dziedziczenie
  • Lekcja 8: Klasa Object
  • Lekcja 9: Kontekst statyczny
  • Lekcja 10: Wrappery, czyli klasy opakowujące typy proste
  • Lekcja 11: Podsumowanie
  • Lekcja 12: Praca domowa
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Struktury danych
  • Lekcja 3: Tablice
  • Lekcja 4: Podstawowe operacje na tablicach
  • Lekcja 5: Listy
  • Lekcja 6: LIFO i FIFO
  • Lekcja 7: Zbiory
  • Lekcja 8: Mapy
  • Lekcja 9: Enum
  • Lekcja 10: Typy generyczne
  • Lekcja 11: HashCode i equals
  • Lekcja 12: Podsumowanie
  • Lekcja 13: Praca domowa
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Klasy oraz metody abstrakcyjne
  • Lekcja 3: Interfejsy
  • Lekcja 4: Polimorfizm
  • Lekcja 5: Pakiety
  • Lekcja 6: Enkapsulacja, hermetyzacja
  • Lekcja 7: Modyfikatory dostępu
  • Lekcja 8: Wielkie liczby
  • Lekcja 9: String oraz StringBuffer i StringBuilder
  • Lekcja 10: Pula stringów
  • Lekcja 11: Podsumowanie
  • Lekcja 12: Praca domowa
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Sytuacje wyjątkowe, happy path oraz warunki brzegowe
  • Lekcja 3: Logowanie komunikatów
  • Lekcja 4: Wyjątki
  • Lekcja 5: Zgłaszanie oraz obsługa wyjątków
  • Lekcja 6: Hierarchia wyjątków
  • Lekcja 7: Automatyczne sprzątanie i zamykanie zasobów
  • Lekcja 8: Optional
  • Lekcja 9: Pobranie danych od użytkownika oraz ich walidacja
  • Lekcja 10: Podsumowanie
  • Lekcja 11: Praca domowa
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Wymagania projektowe oraz projektowanie aplikacji obiektowej
  • Lekcja 3: Struktura klas oraz pseudocode
  • Lekcja 4: Główna pętla programu oraz komunikacja z użytkownikiem
  • Lekcja 5: Testy aplikacji i TDD
  • Lekcja 6: Implementacja obsługi komend
  • Lekcja 7: Komunikacja z systemem plików oraz utrwalenie danych
  • Lekcja 8: Serializacja obiektów
  • Lekcja 9: Refaktoryzacja kodu
  • Lekcja 10: Logi, obsługa wyjątków oraz walidacja danych
  • Lekcja 11: Dalszy rozwój aplikacji
  • Lekcja 12: Podsumowanie
  • Lekcja 13: Praca domowa
  • Lekcja 1: Gratulacje i podziękowanie
  • Lekcja 2: Co dalej
  • Lekcja 3: Prośba o informację zwrotną
  • Lekcja 4: Klub pierwsza aplikacja
  • Lekcja 5: KierunekProgramista
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Po co dołączać do programu skoro w internecie jest mnóstwo materiałów i mogę nauczyć się sam?

Jasne, że możesz! Tylko czy na pewno warto?

Java Od Podstaw

Samodzielna nauka

Program Java Od Podstaw za 1690 PLN, tylko teraz w ofercie promocyjnej za 497 PLN

Jest to najlepsza inwestycja, jaką możesz podjąć w kierunku wejścia do branży IT i zdobycia pierwszej pracy jako Junior Java Developer.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Tak, na wszystkie produkty wystawiam fakturę VAT 23%. Ten zakup możesz „wrzucić w koszty” odliczając w ten sposób podatki.

Masz gwarancję 100% satysfakcji – pokochaj program lub zwracam Ci pieniądze. Masz na to 30 dni. 🙂

Tak. Kurs skierowany jest przede wszystkim do osób, które chcą nauczyć się programować i znaleźć pierwszą pracę w IT.

Na naukę nigdy nie jest za późno. Znam osoby, które zdecydowały się zmienić pracę mając już pokaźne doświadczenie w innej branży, a teraz są specjalistami IT. Tutaj nie ma reguły – zazwyczaj im później podejmiesz decyzję tym trudniej, jednak wszystko zależy od Twojego samozaparcia.

Program zostanie udostępniony w formie materiałów wideo oraz zadań do samodzielnego wykonania. Podczas kursu zaplanowane jest również 6 spotkań live z Uczestnikami.

Wszystkie materiały są przygotowane po polsku. Może się jednak zdarzyć, że będę odsyłał do dodatkowych treści w języku angielskim.

Spokojnie. Nie stracisz dostępu do materiałów. Wrócisz do kursu po powrocie. Materiały są dostępne cały czas, to Ty decydujesz, kiedy chcesz z nich korzystać.

Gwarancja 100% satysfakcji!

Pokochaj materiał lub zwracam Ci pieniądze!

Program został przygotowany tak, by spełniać oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Rozumiem jednak, że możesz mieć wątpliwości, dlatego wprowadziłem gwarancję satysfakcji. Masz 30 dni od daty zakupu, na zmianę decyzji.

Jeżeli z jakichś powodów uznasz, że nie jest on dla Ciebie odpowiedni, wystarczy, że napiszesz do mnie wiadomość na adres kontakt@stormit.pl i zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty.

gwarancja

Dołączam do newslettera
i odbieram materiały!

PAMIĘTAJ, żeby odebrać wiadomość potwierdzającą i kliknąć w przycisk.


Zapisując się na newsletter, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu wysyłania na wskazany przez Ciebie adres e-mail informacji handlowych o nowościach, promocjach, produktach i usługach związanych z serwisami stormit.pl i kierunekprogramista.pl. Będzie to marketing bezpośredni. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Tomasz Woliński prowadzący działalność gospodarczą Tomasz Woliński Storm IT, Przytulna 38/43, 80-176 Gdańsk, NIP: 7431875586. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody, żądania wglądu do Twoich danych, wniesienia sprzeciwu co do ich przetwarzania, sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji o tym jak przetwarzam Twoje dane znajdziesz na stormit.pl/polityka-prywatnosci/.